close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הואה הין- תאילנד

מערכת שורשג שבט, תשעז30/01/2017

בפחות מ-200 שנה, התפתחה הואה מכפר דייגים קטן אל מטרופולין מודרני אשר משלב ציוויליזציה מודרנית עם מנהגי תרבות ואורח חיים אותנטיים

תגיות:
צילום: יח"צ

אחת מפניני החן של תאילנד, מושב ארמון הנופש של מלך תאילנד, רצועת חוף שהתגלתה ע"י חקלאים אשר פנו דרומה על מנת לחפש הזדמנויות חדשות לאחר שנפקדו ע"י יובש שהרס את כל יבולם ומצאו רצועת חוף

סלעית והפכוה לכפר דייגים אשר נתן להם מזון בשפע והזדמנות לקהילתם הקטנה לפרוח.

בפחות מ-200 שנה, התפתחה הואה מכפר דייגים קטן אל מטרופולין מודרני אשר משלב ציוויליזציה מודרנית עם מנהגי תרבות ואורח חיים אותנטיים.

יתרה מכך, הואה הין הינו מיקום עם מספר רב של אטרקציות המוצעות לנופשים בה לצד חופים עבור "בטן-גב".

להלן מספר אטרקציות מומלצות בהואה הין:

1)    סיקאדה מרקט – שוק הלילה של הואה הין

הדבר המושך בשוק הלילה הינו אותנטיות המקום, האטמוספירה השורה במקום, ביקור בשוק מהווה מן מסע בזמן אל העבר ומהווה פתח להבנת חייהם הפשוטים של התושבים המקומיים – תוסיפו לזה את דוכני האוכל המצוינים במקום וקיבלתם חוויה ייחודית אשר תותיר עליכן רושם עמוק בזמן ביקורכם.

2)    פארק המים – Black Mountain 

פארק המים המומלץ ביותר בהואה הין!

אין מה להרבות במילים, הגעתם עם ילדיכם להואה הין ביקור בפארק המים הינו חובה.

3)    חוות שימור פילים - Hutsadin Elephant Foundation

חוויה מדהימה לכל המשפחה!  היכרות מקרוב עם החיה המדהימה שנקראת פיל תגלה לכם שחיה גדולה זו הינה עדינה מבפנים וכמו כל חיית מחמד רוצה חום ואהבה.

יחד עם צוות המתנדבים המדהים מכל העולם תוכלו לחוות יום במחיצת הפילים, לרחוץ אותם, לאלף אותם, לרכב עליהם ללא אוכפים, למצוא מקום בלבכם עבורם ולהיות שותפים במניעת התעללות ביצורים מדהימים אלו.

ללא ספק חוויה מספקת ומעצימה לכל המשפחה ולכל גיל.

4)    מקדש הואיי מונגקול

המקדש הוא אחד ממוקדי עלייה לרגל של העם התאילנדי, האנשים באים לחלוק כבוד לנזיר הכי מפורסגם בהיסטוריה התאילנדית – לואנג פור טואד.

אפשר לטייל באזור המקדש וגם בתוכו (לא  לשכוח לחלוץ נעליים בכניסה למקדש!), לכתוב את שמכם על אחד הפעמונים למזל, להתפעל מהפסלים במקום ולראות את משמעות הנזירים בעיניי העם התאילנדי – היכן שכולם מרגישים מוצנעים עת בואם אל מקום קדוש זה ושוכחים לרגע ממעמדם בעת התפילה.

5)    בר הסקסופון של הואה הין

מלבד אתרי המורשת השונים, הפארקים הלאומיים והאטרקציות השונות המוצעות בהואה הין, לעיר יש גם מספר מקומות מעניינים לחיי לילה, אחד הבולטים שבהם הינו בר הסקסופון של הואה הין (The Saxophone Lounge Hua Hin), מקום בו תוכלו לבלות ערב מהנה עם בן/בת הזוג או למצוא אחד/אחת.

המקום מציע 3 הופעות שונות בכל ערב, מתחילים עם להקה אקוסטית, ממשיך עם מוזיקת ג'ז נעימה וקצבית ולאחר מכן להקה שונה בכל ערב עם סגנון שונה.

בהחלט מקום מעניין לבלות ערב כיפי בזמן הביקור בהואה הין.

 

כמובן שישנם עוד עשרות פעילויות אפשריות בהואה הין המתאימים לכל סוגי המטיילים, משפחות, זוגות ויחידים.

דבר אחד בטוח, הואה הין הייתה ותמשיך להיות אחד מאתרי החובה לביקור בכל נסיעה לתאילנד.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה